merved Kızlar sırtımın sol tarafı kaburga kemiğim çok ağrıyo resmen batıyo neden olabilir yani normal mi bu durum doktora gitmelimiyim şaşırdım yaşayan varmı bu durumu 😞😞
Seherrmina merved aynı durumdayım seninle sol tarafıma yatıyorm ben hep kayınvalidem ondan ve bebek baskısından olur dedi doktorluk olduğunu sanmıyorm cnm.ben batan bölgeye yumuşak bir yastıkla hafif destek yapıyorm az da olsa rahatlatıyo sende dene
Fatmadamlasimay merved canm aynı duru bendede vsr 24 haftalıktan beri doktorum bana ağrı kesici bi krem verdi onunla rahatlayabildim anca bende ağlıcak durumlara geliyodm gece uykularımı kaçırıyodu resmen
Canaz merved normal bu agrilar kalsiyum eksikliginden oluyor benimde sol gogsumun altinda oluyor uzaninca meleklerimiz dogana kadar nornal dayanacağız 🤗
Medebru merved bende öyleyim daralıyorum resmen kafamda kötü kötü seyler kuruyorum İnş önmli şeyler değildir.
Deletedmom421 Bizde 29+2yiz. 2 gündür Sırtımın sağ tarafı ağrıyor sanki oyuyolar otursamda yatsam geçmiyor. Pazartesi rendavum var ozamana sorabilirim ancak🙄
merved Deletedmom421 aynen canım hiçbi şekilde geçmiyo sorduğunda banada haber verirmisin rica etsem 😒
Haticedeniz Bendede oluyor ve bazen gögğs kafesimin arasına birşey sıkışıyor gibi oluyor çok canım yanıyor 😔😔
merved Haticedeniz o zaman normal bişey demkki hamilelikte bilemedim yinede doktora sormakta fayda var
merved Seherrmina koyuyorum canım ama ayağa kalkınca yine aynı bide yürüdüğüm zaman yorulduğum zamanlar daha çok ağrıyo dediğin gibi bebek baskısından olsa gerek artık dayancaz doğana kdr
merved Fatmadamlasimay evet canım bende gece uyurken dönemiyorum biyerlere tutunarak dönüyorum. Krem bende sürüyorum aslında ama fayda rtmiyo snki