Modum dusuk, mutsuzum, sinirliyim tahammulsuzum. Hamileliğimin son iki ayinda hep esimle sorun yasadik birbirmizi resmen ittik gibi bi durum oldu. Halden anlayip yanasma flan da yok. Destek pek oldugunu ilgisini hissedemiyorum. Siz bu gibi durumlarla nasil basa ciktiniz? Aslinda ilk dort ayim guzeldi. Ama istemedigimi belirttigim bazi durumlari tekrarlayinca ben buyuk patladim. Ozaman dan beri benimde bakis acim degisti oda ilgisiz kopuguz yani :(
Ben istiyorum ki konuşalım cözelim o konusmaktan kaciyo uzuyo boylede.