busebasaran06 minismom benimde 38+0 oldu bugün aşağıda ağrı hissediyorum zaten sürekli egzersiz yapıyorum. bugün tesadüfi komşularla karşılaştık karnın daha düşmemiş vaktin var dedi bende onu Allah bilir dedim😅😅
minismom busebasaran06 hahaha benimde kaynana oyle diyodu karnın duscek ondan 1 hafta 10 gun sonra dogurcan diyodu karnım dusmeden doguma gittim sok oldu 😂😂