Aloska evet ilk dogumumdu canım hastaneye yatısım yapıldıktan sonra esim meryem ana otu koydu suya dualarını okudu ama ne okudu hic bilmiyorum suyundan cıkardı yukarı bi bardak ondan ictim hastanede sancı zamanında bile bol bol dusa girdim sancı geldikce comeldim yurudum hic yatmadım 8 saat sancı cektim sancı zamanları biraz zordu yalan soyleyemem bebek cıktı hepsi gecti sanki o kdr sancıyı hic cekmemisim gibi 😊 kendimi cok yordugum icin dogum anında cok yorgundum halim kalmamıstı ama dogum olduktan sonra toparlandım yarım saat sonra cataldan kaldırdılar kendim giyindim ilk tuvalete gittigimde annem goturdu sonrakilerde kendim kalkıp yattım hep ihtiyaclarımı gordum