Suni sancıdan da korkmayın benim gözümü cok korkutmuslardı aksama kadar suni sancı verdiler ama abartıldıgı kadar bişey yok ara ara yüksek veriyolar devamlı yüksek verilmiyor zaten ve regl sancısı gibi benim normalde acı eşiğim cok düşüktür nazlıyımdır ama öyle cok da can yakıcı bişey değildi umarım gönlünüzden geçtiği gibi doğumunuz olur🙏🏻