Benim doktorum da aynısını söyledi 40+1 de yatışım yapıldı sabahtan aksama kadar suni sancı verdiler ama bir cm bile açıklık olmadığı için günün sonunda sezeryan oldum, bi sıkıntı yoksa normal doğum istiyorsan biraz daha bekleyebilirsin bana doktor daha fazla içinde durdukca kilo alscak normal doğum yapamazsın artık çatın müsait değil kilolu bebege demişti o yüzden ben bekleyememiştim