visnelicheescake Cimcime30 pik bacı ikinci resmi görmedim ben o yüzden emin olamadım şimdi gördüm pik bence
Ebruli1903 Lavinyam06 aşılama sonrası 6 günüm bir Ovulasyon yapayım dedim ama t çizgisi az çıktı doktor gün aşırı ilişki dedi
Cimcime30 MadameTussauds evet doktor dün ıcın olmazsa yarın kesın olsun dedı sonra bır hafta kadar gun aşırı dedı
akst Cimcime30 büyük ihtimal yarın tam pik olur ama bugünü mutlaka değerlendirin ikiside aynı renk olacak diye okumuştum bendede aynısı oldu
staRmama Cimcime30 evet öyle yapın çünkü bugün de yaparsanız sperm kalitesi düşmüş olur 😁 bebeğin kız olacak diye tahmin ediyorum tutunur da çıkarsa haber ver 🥰
Cimcime30 akst bacım ben aylardır yapıyorum su testı kopkoyu hıc gıremedım en fazla böyle bugünü degerlendırırım olmazsa
Cimcime30 visnelicheescake yok sılık degıl de tam Ikısıde kopkoyu bende olmuyor zaten aylardır yaparım yanı