Nazliip ayni seyleri yasamis biri olarak yaziyorum bacim malesef zamani gelene kadar gecmiyor ya ben suan 26. haftadayim ve 22. haftaya kadar kustum araliksiz, hastanede bile yattim serumlar vitaminler malesef gecirmedi eve geldim geldigim gibi lavaboya kosmustum, cok zordu hayattan bikiyorsun hic bisey zevk vermiyor artii insana biliyorum ama gececek insallah, doktoruna onzyd hapini sor istersen ben Ogluma hamileykende böyleydim bana onzyd dil alti hapi vermisti bi o rahatlatmisti biraz deneyebilirsin