GozdeKB ya benim sorunum başkaydi aslında ben bı kere kendiliğinden hamile kaldım ama 9 haftalıkken kalbi durdu kürtaj oldum kürtajdan sonra enfeksiyon kaptım ve tüplerim tıkandı 1 yıl yine olmadı gittim hsg çektirdim o zaman basit kistlerden vardı 2 tane 5 cm onun düşmesini bekledik şükür o söküldü gitti doktorda senin yumurta güzel büyüyor ama riske atmayalım çatlatma iğnesi vuralım kiste dönmesin çatlasın dedi 4 gün klomen kullandım 2 yumurtam oluştu ertesi günü çatlatma iğnesi vurdurdum 1 hafta ilişki önermişti ona uyduk hamdolsun tuttu bide ben tek tüple hamile kaldım sağ tüp hiç açılmadı sol tüp sızıntı şeklinde açılmıştı hamdolsun nasibimizde varmış Allah’ta nasip etti🤲💙 herhangi bi hormon dengesizliğin yoksa kendi kendine de çatlar bende prolaktinde yüksekti riske atmak istemedik rabbim gönlüne göre hayırlısını versin insAllah canım