Ebruli1903 GozdeKB ben de femera kullandık doktor ikiz olabilir dedi onaylamak için imza aldı aşılama oldum bekliyorum
Lovebaby27 GozdeKB canım oladabilir olmayadabilir benim geçen ay 3 yumurtam vardı hiç biri olmadı mesela
bersah34 GozdeKB benimde 2 yumurtam oluşmuştu ikiside 19 milim ama tek gebeliğim. ikiz olma riski var ama olmayadanilir demişti doktorum hamdolsun tutundu benimki şuan tekil gebelik ve oğlum olucak nasipse🤲💙 Allah sizinde gönlümüze göre versin
Lovebaby27 GozdeKB söylenen günlerde birliktelik oldu ama olmadı 5.denemedeyim şuanda canım nasip kısmet hiç olmayada bilir ikizde olabilir yada bir tanede olabilir doktorlar sadece ihtimal olduğu için ikiz olabilir diye bilinçlendiriyorlar 😊
GozdeKB Lovebaby27 bende özele gidiyorum imzalatmadılar ama ikiside çok güzel büyümüş ikiz olabilir dedi 😅
Cimcime30 Lovebaby27 aynen kuzum hayırlısı dedım kı aman hocam olsun da ıkız olsun oluncada anlıyormuşum her gün ahhaha
Lovebaby27 GozdeKB evet ihtimal yüksek olduğu için baştan söylüyorlar inşallah hepimiz olumlu sonuç alırız Amin 🤲🏻😊
gzmturan Be klomen kullandım ikizdi 2 kese oluştu ama birinde bebek oluşmadı o kese kendiliğinden kayboldu.