55 ile hamile kaldım. Dikkat etmediğim için şuan 38+5 haftalık 70 kiloyum. Özellikle dikkat ettiğim şey tuzu çok hafif atıyorum. Ödem yapınca bir ara komple kullanmadım. Keşke ilk aylar öyle çok yemeseydim diyorum. Çünkü bulantı yaşayıp kusmadım. Eğer normal doğum olacaksa kilo doğumu zorlaştırır diyorlar. Onun dışında gebelik şekeri vs varsa dikkat edin. Kilo alınır verilir. Önemli olan sizin ve bebeğin sağlığı. Bebeklerimizi sağlıcakla kucağımıza alalım 🤲