Yineyenidennn biraz şuna güveniyorum her gün kesin yürüyüş yapıyorum, 3 litre su içmeyi aksatmıyorum, tatlıdan tiksindim hala yiyemiyorum hiçbir şekilde çikolata dahil zaten günlük hayatımda da paketli gıda tüketmeyen biriydim. Ama dediğim gibi bazen bazı şeyler bizim planımız dışında gelişiyor.