Mom05 Bende 72 kiloyla gebe kaldım şimdi 76 çıktım daha 9. Haftam doktor bir ton laf etti bu şekilde zor olacak kilonu sabit tutman lazım en azından bir kaç ay dedi , hamilelşğim boyunca 7 kilo almam gerekiyormuş , nasıl olacak hiç bir bilgim yok 🥹
Fatmanur12345 Mom05 saçmalamis doktor bende aynı durumu yasamistim 72 kiloyla hamile kaldım 8 haftada 79 oldum sonra mide bulantısı vs 69 oldum 36 haftada 87 kiloydum doktor çok çok iyi dedi 15 kilo almış oluyorum zaten o hafta doğum yaptım 36+4 hafta yani korkma bisey olmaz doğumdan sonra gider düzenli beslenirsin hamur işi yemezsin
Mammaamai Mom05 yani zaten bebek bebeğin suyu plasentası annenin kan hacmi ödemler bunların hepsi 8-9 kilo yapıyor ve doğumdan sonra da gidiyor önemli olan ondan sonra dikkat etmek bence. Ben ilk 57 kilo ile hamile kaldım 83 ile doğuma gittim 😵💫 ama 2 ay içinde 66 ya düşmüştüm sonra ye süt olsun ye bebek senden besleniyo şerbetler tatlılar derken daha çok kilo aldım ve sonra bir türlü veremedim ama benden kaynaklı dikkat eden verebilir diye düşünüyorum şimdi ikinci bebeğime 78 ile hamile kaldım inşallah çok almam ilk 3 ay veren çok okudum ama maalesef ben 9. Haftamdayım ve şimdiden 1.5 kilo aldım nasıl veriliyor bilmiyorum öyle çok da yediğim söylenemez 🥹
Havin49_ tazenne artık haftan büyük cnm bebek senden beslenmeye başlıyor bence diyet yapma ama çok şekerli ve hamur işi yeme benimde doktorum kesti 15 haftalık oldun artık zayıflama yeter dedi benim bi bebeğim de gelişim geriliği var bide komple yasaklandı yani
Havin49_ Fatmanur12345 herkesin gitmiyor malesef benim gitmedi oğlumda 14 kilo aldım hamile kalınca iştah keislemai biraz da diyetle anca 7 kg sini verdim 7 kg si hala kaldı hamileyim 3.5 aylık daha kilo veremem ama yanlış anlamayın insanları sonra verirsiniz diye motive etmek çok doğru değil bence her insanın bünyesi bir değil
Fatmanur12345 Havin49_ bende de gitmedi 83 kiloda kaldım emziremedim malesef 3 aydan döner diyete girdim 20 kilo verdim 4 aydır neredeyse diyetteyim
Melomelo0 Haftaya kadar 9 kilo almıştım hiç dikkat etmemiştim yediklerime. Hâlâ da çok dikkat ettiğim söylenemez ama 25. Haftadayım son 7 haftada 1 kilo almışım şu an hamile kaldıktan sonra 10 kilo almış oldum yani
Eco111 Melomelo0 mide bulantın olmuş muydu canım ilk haftalar? bir de bebişin cinsiyeti nedir🥰 Benim bu 14. Haftam ama bebek 12+5 sanırım geriden geliyor bende çok kilo aldım şuana kadar toplam 7 kilo aldım bebişle birlikte sigarayı da bırakınca çok hızlı aldım ama ödemde var ayak bileklerim bile şiş taş gibi morardı randevuyu bekliyorum doktora sormak için ocean mummy vermişti son yaklaşık bir aydır onu içiyorum etkiledi baya
Fatmanur12345 Fatmanur12345 tabi ben doğumdan sonra tek kaldım dikişlerim vardı ağrım vardı zorlaniyirdum acikinca pogaca yerdim
Havin49_ Fatmanur12345 işte herkes diyet konusunda dirayetli olamıyor emziren biri de diyet zor çünkü yemek kesildi mi süt kesiliyor ve emziren insan çok acıkıyor bende emzirmedim diyet de yaptım gitmedi çünkü benim metabolizmam çok yavaş çalışıyor kilo vermemişim hiçbişey yiyip içmem e lazım o şekilde tek gidiyor
Fatmanur12345 Havin49_ bende zorla verdim canım üstüne 2 ameliyat geçirdim doğumdan 2 ay sonra öyle böyle gitti şuan veremiyorum dediğin gibi benimde metabolizmam çok çok yavaş
Cnsuozclk Yineyenidennn ben 20. Haftadayım 4 kilo almışım . Ama yapacak bir şey yok keşke az kilo ile doğuma gitsek ama önce sağlık . Eğer doktorunuz fazla kilo aldığınızı söylüyorsa diyetisyenle ilerleyebilirsiniz
Aysenurog tazenne neden ağlıyorsunuz hiçte ağlamayın önemli olan çocuğunuzun sağlıklı olması o iyiyse gerisi boş illaki kilo alımına dikkat etmek lazım benim doktorum 13 kg yi gözden çıkar demişti net alacaksın bu kiloyu demişti. Doğumdan sonra dikkat edersin verirsin vermezsen bile dünyanın sonu değil sen sağlıklı bebek sağlıklıysa gerisi boş herkes zayıf olacak diye bi kaide yok. Rahat ol 😘
aysekalp Yineyenidennn 18 haftalık -2 kilo ile devam ediyorum ama bebişim olması gerekenden bı tık fazla almış🥲🥹
Yineyenidennn Aloska bende düşünmüştüm ama çoğu şeyi yiyemiyordum tiksindiğim için listede zorlanırım diye vazgeçtim şimdide çok kontrolsüz yiyorum öyle olunca
Aloska Yineyenidennn balım ben yemediğim her şeyi söyledim en başta ona göre bir liste yaptık bu yüzden diyetisyenle ilerliyorum zaten yoksa benimde yemediğim bir ton şey var
Yineyenidennn kartanesi___ inşallah öyledir demir ilacı bende kabızlık yapmadı hangisini kullanıyorsun peki
kartanesi___ Yineyenidennn feramat kullanıyorum 30 tane vardı içinde 2 tane kaldı bugün ve yarın içsem bitecekti ama bugün içmedim valla kalan 2’yi içmeyeceğim çok kötü yaptı beni