G-l-y Papatyam_42 Anladım erken almamiz gerekir falan dediler mi peki birde şeker olanları genelde sezeryan yapıyorlarmis diye duydum herhangi bir şey dediler mi bunun için
Papatyam_42 G-l-y bebeğin kilosu 4 ve üstü olursa sezeryan olucak şuan doğum başlasın diye egzersiz yapıyorum