Kızlar ben 36 haftalığım bebişim 37 görünüyor dr doğum için egzersizlere başla doğumu başlatalım artık dedi şekerimde var bebişte kilolu şuan 3000 gr var 4 kilo ve üstü olmadığı sürece normal doğum olacak bende normal istiyorum zaten ama eğer doğum başlamazsa 38 39 40 haftalara kadar kilo alımı sizce nasıl olur