Deletedmom_290 Smtpll yanı kötü dusunme dınlenıyordur dınlenınce harket eder gün ıcınde yorulduysanız uyumuştur
Yasee51 Smtpll evet ben de bazen çok hissediyordum bazen hiç hissedemiyordum rahmi 3 boyutlu düşün bazen arka tarafa gidiyor önden hissedilmesi mümkün olmuyor bebek de küçük olduğu için