Smtpll kötü bır durum olsa yoğun ağrım kanaman ve ateş kusma vs olur ole kötü düşünme bu dönemleri bende yaşadım ıster ıstemez ınsan gebelıkte çok kaygılı oluyor çünkü okadar şey duyuyoruz kı negatıf etkılenıyoruz Herkesın hamılelıgu farklı ve ole kolay kolay bısı olmaz eğer anne baba sağlıklı ve testlerdede bı sorun yoksa korkma kötüyü çağırma kendıne kötü bır durumda bunu hısseder zaten bedenın uyuyordur çocuk ıcerde Benımkı hep gezerken uyur gece uyurken harjetlenır dı Sımdı açlık toklukta hareketlenıyor açken sancım oluyor tokken harket edıyor mesela