Cicek_ ben ilk gebeliğimde doktorum illaki olmam lazm şöyle böyle bin tane şey yaptırdm normalden 2 3 sayı yüksek çıktı atıyorum 90 olması gerekirken 94 çıkınca diyet vs neler neler yani onun yüzünden kötü geçti hamileliğim bi korkuttuki gözümü öğrendimki saçma sapan bişeymiş gerek yokmuş böyle bişey yaptırmama benm için geçerli ama. Zaten 2 kutu yarm kg nerdeyse şekerli su içiyosn ama ne şeker boğazn yanıyo.. okdr şekeri kim alsa yükselir. Bu gebeliğmde yaptırmıcam her gittiğimde geçem ay yaptırdığm ücretli testleri bile tekrar yaptrmak istiyolar para için. Meğer her doktorun ay son toplam nekadr hast kazandırdı yekünü varmış az test yaptıran doktorları uyarıyolarmş dikkat edin sizde. 2. çocukta uyandm anca bendee…