Yasee51 benim 22. Haftada kısalma ve açılma olduğu farkedildi doktorum hemen sevk etti perinatolojiye gittim ve 22+3 te hemen acil serklaj yapıldı rahim ağzım dikildi ameliyattan sonra bende sizin gibi sürekli yattım. Sadece tuvalet ve banyo içn 5-10dk ayakta durdum doktor kontrollerine bile yatarak gidip geldim. Asla kalkmayın, eğilmeyin, ayakta durmayın, fazla oturmayın. Ben bunlara dikkat ederek 36+5 te dikişlerimi aldırdığımda doğum yaptım. Dikişlerim alınana kadar çok şükür bebeğimde bekledi sancı, ağrı VS durumlar yaşamadım. İlaçlarımı çok düzenli kullandım o şekilde sağlıklı bir şekilde aldım kucağıma yavrumu sizde alırsınız inşallah, Rabbim yardımcınız olsun sürekli yatmak çok zor bir durum sizi çok iyi anlıyorum yaşamış biri olarak.