Bze41 Şöyle söyleyeyim ben çok fazla yattım imkanimda vardı. Annem ve eşim baktılar bana. Yemeğimi bile kalkıp almadım. Sadeve tuvalete kalktım, 2 dakkada dişlerimi fırçaladım. Yaz sıcağında piştim ama korkudan banyo bile çok az yaptım ben. Haftada 1 gibi. Onda da en fazla 10 dkka durdum durmadm. Yemeğimi uzanarak yiyorum hala daha öyleyim. Kolumdan destek alıp hafifçe doğruluyorum. 3 buçuk aydır sadece koltuk ve yatak arasındayım. Hiç bir ev işi yapmadm su bardağı almak dahil. Şimdi 34.haftamdayim şükür ama hala yatıyorum. Kalktığımda rahim azginin açılma ihtimali var yumuşak olduğu için. Bebek biraz daha büyüsün diye bekliyorum. Çok zor oldu aylardır kuaföre flnda gitmedm doktor harici evden çıkmadım. Ben oturmuyorum bile baskı olmasın diye