kayamommyy 33 haftalığız sola yattığımda sonra oturduğumda bakıyorum sola kaymış toplanarak aynısı sağ tarafa yatıncada oluyor birtek bende mi oluyor ? İlk gebeliğim tecrübem yok bilenler yazsa
mavideniz9696 kayamommyy Yoo sadece sizde değil hepimizde öyle çok normal başka ne olacaktı ki kocaman artık çocuk 😅 (35 hafta benim de )
mavideniz9696 kayamommyy ben sezaryen istiyorum doktorum normal doğum da ısrar ediyor ama isteğe bağlı sezaryen olacağım etrafımda normal doğumdan kötü etkilenen çok kişi var bunlar beni korkutuyor 🥺
Pink29 kayamommyy merhaba sanki bende de öyle okuyor arada 28.hafta sanki bebeği sıkıştırıyormuş gıbı hıssedıyorum 😀
kubos_ kayamommyy bizde 31 haftalığız bende de aynısı oluyor ne tarafa yatsam o taraftan vuruyor diğer tarafa yatıyorum rahatsız olmsısm diye bu kez de tam tersine vuruyor sağ sol diye diye uykudan bişey anlamıyorm😂
Papatyaaam1 kubos_ benim 76 kaldı vallaha önceden sınırım 99 du sımdı 50 ye dusmeyı beklıyorum yavaş yavaş azalıyor günler yaklaşıyor