Sevim010 merhaba benim emzirdiğim için geç döllenme olmuş normalde sata göre 8+2 olmam lazım ama 6+2yim ve doktora gittiğimde 5+5de keseyi ve embriyoyu gördü ama kalp atışı için çarşamba tekrar gitcem bakalım inşallah bi aksilik çıkmaz 🙏🏻 Oğlumdada 6haftalık keseyi 7hafyalık kalp atışını duymuştum