Eda0509 anlamadım hiç bişey 😞
Şimdi şöyle anlatayım ben sana iş baya karıştı 💕😁 son adet tarihi 9 Ocak
Adetten sonra eşimle birlikte olduk bi kaç kez
Ve en sonda 3 şubatta olduk
Şubat 15 de aklıma geldi ki ben şubatta adet olmadım hemen o gün idrar tesri yaptım çift çizgi çıktı hemen
Sonra da ayın 17 si doktora gittim sat sordu söyledim
Sat a göre 5+5 çıktı
Yani demek istediğim Şubat 3 de mi hamile kalmışım 😁