Enesinannesii evet çok şükür eşimin ailesi burda o yönden de şanslıyım biraz genelde evdeyim hep 😂😂 hafta sonu da alışveriş falan yapıyoruz bazen geziyor kayınvalidemlere falan gidiyoruz ama çok sıkıcıı geliyor bana sürekli evde olmak belki de çevrem olmadığı içindir binamızda da maalesef hiç genç Türk çiftler yok hepsi yabancı nerdeyse