Kleopatra ben🙇♀️kuzum biz evlendik evleneli eşim başka yerde ben başka yerdeyim geçen yaz evlendik sonrasında hamile kaldım hemen baştan beri yalnızım çok şükür arada bir geliyor yine şuan hatayda olduğu için biraz daha rahatız göreve başladığından beri suriyedeydi öyle zordu ki şuan hatayda ama ne olacağı belli değil son dönemler malum aslen ikimizde Ankara'da doğduk büyüdük ailelerimiz burda eşimin yeri belli olmadığı ve sürekli değiştiği için evimizi burdan tuttuk aileler de olsa ona rağmen çok zorlanıyorum evliliğimi doyasıya yaşayamadım ona hep birşey olacak korkusuyla mahvettim kendimi bazen kendi kendime ağlıyorum fırsat bulup geliyor o zaman su gibi geçiyor yanında güçlü durmaya çalışıyorum ama giderken salya sümük oluyorum elimde olmadan hep yanımda olsun istiyorum kızına olan sevgisini görünce içim gidiyor ne bileyim alışamadım bi türlü bu duruma ama mecbur sabrediyoruz hepimizin derdi aynı hepimiz ortadan bölüşmüşüz sanki ama iyi olduklarını canlarının sağ olduğunu bilmek yetiyor hepimizin bi imtihanı var ben kafayı yiyecek gibiydim bi süre önce bebeğimi hissetmeye başlayınca o büyüdükçe onunla ilgili bişeyler yapınca kafam dağıldı sende öyle yapabilirsin onun için yararlı kitaplar okuyabilirsin el emeği bişeylerle uğraşabilirsin ama en iyisi çokcana dua et insanı en çok o rahatlatıyor Allah'ım kavuştursun hepimizi eşlerimizle🤲❤sen nerdesin eşin nerde?