rabiayy akmn stresten falan da olabilir canım. Yerleşme bir kez oluyor burada okuduğum kadarıyla. Sen 2 gün falan diyorsun
Musilk-1 rabiayy iki üc gün olabiliyor az kahverengi lekelenme sonra kesiliyor bu yerleşme diyebiliriz canım
akmn Musilk-1 benim ilk gün az miktarda kanama oldu pembe pembe geldi sildikçe dün çoğaldı kanama bugün bitti gibi bişey pede düşmüyo bile sence olabilirim yerleşme
akmn rabiatr hayır reglideki gibi değildi bugünde hiç pede düşmüyo sildikçe pembe geliyo bu çok farklı bişey yaşadığım bilmiyorum olma ihtimali varmı
rabiatr akmn yani öyle ped dolduracak cinsten ve kan kırmızı denilen cinsten değilse pembe veya kahverengisiyle 1 ile 3 arasında sürebilir yerleşme kanaması
Asyadml akmn canım test yaptın mı sonucu merak ettim senin yaşadığın durumun aynısını yaşadım toplam 2 gün sürdü bugün bitti test yapmak için 3 gün beklemem gerekiyormuş sonucu yazarsan sevinirim 🌺
ser17 Asyadml merhaba, test yaptınız mı acaba sonrasında? Benzer bir durum yaşıyorum o yüzden sormak istedim
ezoocum akmn bazen Regl hafif geçer mevsim geçişlerinde falan normaldir içinizin rahat etmesi için test yapın