Arkadaşlar reglime 10 gün kala göğüs hassasiyeti sırt ağrısı başladı reglime beş gün kala hafif kanamam oldu regli gibi değildi dün ikinci günü kanama yoğunlaştı fakat regli kanı gibi değildi benim reglim pıhtılı olur normalde her ay bu farklıydı dün kasık ağrısı karın ağrısı yaşadım bugünde kanama neredeyse bitti beklenen regli günüme 3 gün var şuanda bu durumu yaşayan arkadaşlar yardımcı olurmusunuz yerleşme olabilir mi ?