Rose_07 Kızım Yengeç, Çok duygusal. Bu bebiş ya Balık yada Koç olacak. İki ihtimalde beni korkutuyor 😅
Irem-61 Rose_07 benim ilk çocuğum o da ya balık ya koç olacak. Ben başak burcuyum Balıklarla anlaşamam 🤣 koçlarlada anlaşamam ama koç olsun
Meral_63 Deletedmom_808 BEN OĞLAK Kızım da oğlak olacak inşallah,🥳🧿 eşim de ikizler OLARAK kalacak iki oğlak la baş etmek kolay değil BENCE 🤣
Deletedmom_808 kartanesi___ evet kova başak anlaşamıyo pek benim büyük oğlumda başak bazen anlaşamıyoruz