bingaling562 Deletedmom_808 boğa ya da ikizler olacak. Boğa olması tercihim 😅 ama hayırlısı neyse en sağlıklı zamanda gelsin tabi
Papatyaaam1 Deletedmom_808 yay olucak annesı gıbı ona göre yaptım ❤️bi tane daha ıkızler kaldırmazdı bünyem babası ıkızler çünkü ama ben babasına benzesin herseyıyle dıye hep dua edıyorum ❤️
Papatyaaam1 Deletedmom_808 kızmı erkekmi ayy akrep kızları çok fena olurlar erkeklerını bılmıyorum da
Papatyaaam1 ValideSultan yanı bazen evet anlaşıyoruz ama ıkızler burcu dengesızlik terazıden daha fazla var esımde
ValideSultan Papatyaaam1 dengesiz değil beyninin çalışma hızına kararları arasında ki geçişe diğer insanlar adapte olamıyor
bingaling562 ValideSultan ikizler çok eğlenceli ve akıllı insanlar aslında ama adları çıkmış bir kere önyargı ondan 😅
ValideSultan bingaling562 kesinlikle kendimden biliyorum… oğlum yengeç keşke ikizler olsaydı diye çok derim. Çok duygusal bazen diyorum ki annesinin bal oğlu neden ağlıyorsun vallahi anlamıyorum
atesvesu bingaling562 aynen ikizler burcuyum cevremdekiler ile sohbet edince gülüp geçiririm yani çok iyi anlasirim uyumluyumdur ama adamına göre 🤣
kartanesi___ Beklenen doğum tarihinde doğarsa balık olacak ama 1 hafta bile erken doğsa kova olacak😂💖bence 40’a kadar durmaz 39 ve öncesinde doğdu mu kova