1oglanannesi momtobe__ benim bir fotom var oglumdan kalma 22 haftada cekmisim ilk kez göbeyim o zaman belli olmustu birden çıkmıştı şaşırmıştım çekmiştim altinada 22 hafta oglumla yazmistim 😅çok güzel anı
coskunova 10 haftalığız bıraz kılomda var ama su anda goren herkes hamılemısın dıye soruyor cok belırgınlestı bende kendı gobegım dıyorum ama annem ve esım bebek cok bellı dıyoralar herkesın bunyesı farklı demekkı😂
coskunova momtobe__ Valla bende anlamadım annem yanların dolmus dıyo ne demekse bencede kendı göbegım veya su donemdr cok fazla wc problemı yasıyprum ondan dıyorum ama onlara göre dedıgım gıbı bebek😂😂
sym_yc momtobe__ iç karına göre değişiklik gösteriyor diye bilirım iç karnınız genişse geç göbek çıkar ama iç karnınız dar ise çabucak ilk aylarda belli olur
Nurseoz55 momtobe__ 22 haftalık hamileyim gören doğum ne zaman diye soruyor herkeste farklı sanırım 😂
momtobe__ coskunova benim de yanlarım var bu arada benim göbegin hakkı farkli bolgelere dagitiliyor sanırım 😁
Bsyt dedimolabilirrr bende 27. Haftamdayım benim de aynı şekilde kilolu gebe kaldım dışardan daha belli olmuyor yani kilo göbeği gibi 😅 kendimde sadece iki kilo aldım bazen üzülüyorum ama doktorum herkesin aradığı gebelik diyor 😅😅
dedimolabilirrr Bsyt bence de bunun güzelliğinin farkında olmalısınız bende ilk gebeliğimde takmıştım ama bu hamileliğimde güzelliğinin farkına vardım 🙈😂