mlkunal momtobe__ bende öyle olmak isterdim😢 2. Gebeliğim sanki 6 aylık gibiyim yaa daha 2 aylık bile değilim… 9 ayda ne olurum Allah bilir 😨
Daisyy000 momtobe__ İlk gebelikte 25te, 2.gebelikte 12de çok net belli oldu. Şuan 26yım bildiğin yarın doğuma gidecek gibi duruyor kocaman
vascenceloss momtobe__ yıllar sonra liseden bi arkadaşımla oturduk konuştuk ettik bi anda dedi ki hamileyim bi şok öyle geldi asla belli olmuyordu sonra 2. Şok 3 hafta sonra doğum dedi 🥲🥲🥲🥲 iç karnı genişmiş onun da
dedimolabilirrr momtobe__ yok ya aslında güzel birşey hareketlerini hissediyorsan belli olsa nolur hemen olmasa ne 😂 bence çok şanslı nadir insanlarınız değerini bil bak ben ikinci de daha iyi anladım karnımda çatlak bile oluşmadı oğlumda düşün yani😅😅
Ynckpgn momtobe__ bende 20 haftadayım ama belli olmuyor bende çok istiyorum belli olsun tabi önce bebeklerin sağlığı
inlilyd momtobe__ valla ben memnunum karnım çok büyük olsaydı hareketlerim kısıtlanacaktı daha çok yorulacaktım böylesi güzel 😂
Solin27 momtobe__ 17 haftalık olduk daha yeni biraz belirgin olmaya başladı göbeğim hiç yok gibiydi 🥰