Minnaktontis Herkese öncelikle merhabalar arkadaşlar; Ben 3 aylık gebeliğimi 2 gün sonra doldurucam. Canım ananas istiyor bir kere yedim bilmeden 1,2 dilim tekrar yiyeceğim. Ama ilk 3 ay ananasın yenmediğini öğrendim. Bunun üzerine doktoruma sordum. Doktorum her meyveyi yiyebilirsin dedi. Sadece merak ediyorum ilk 3 ay yiyeniniz var mı?
Catizmir Minnaktontis genelde tüp bebek deneyenlerde ananas ve kabak çekirdeği öneriliyor bebek tutunsun diye. Ben ılk 3 ay bol bol yedim siz nereden böyle bir bilgi edindiniz? 23. Haftamdayım suan.
Sewo Minnaktontis yaa ben meyve hiç sevmem tek canımın çektiği meyve ananas oldu bakmıştım hamilelikte yararlı diyordu. Lifli bir yiyecek c vitamini de bol
Minnaktontis Catizmir tanıdığım iki arkadaşım söyledi bunun üzerine internetten baktım ilk üç ay iyi olmadığı yazıyor . Ama doktora sorduğumda yiyebilirsin dedi.
Zeynepzeze Bende yedim, meyvelerin değil ama bitki çayları ve maydonoz, dereotu gibi gıdalar risk yaratıyor diye biliyorum. Bu arada bende 3 ayı doldurmadım bişey olmadı merak etme her duyduğuna da inanma derim 💛
Minnaktontis Zeynepzeze kesinlikle . Maydanoz ve dereotu yasak oldugunu biliyorum. Ben dereotunu bazı şeylerin içinde yedim ama sorun olmadı şuana kadar.
Minnaktontis bsrgz çevremdekiler ilk üç ay iyi olmadığını dedi bende baktım belli kesin bir bilgi yok ama internettede ilk aylar iyi olmadığı yazıyor . Ama doktor yiyebilirsin dedi 🙆🏼♀️
Zeynepesilam Abartilmadigi müddetçe yenilebilir bence tadımlık. Ben son haftamdayım doğumu kolaylaştırdığını duyduğum için yiyorum.
Minnaktontis Sewo bende iyi olduğunu biliyorum ama erken doğum riski yaratıyormuş ilk üç ay tüketicinde ama doktor hiç bir problem yaratmayacagını söyledi.
Minnaktontis Burcumom ilk üç ay iyi olmadığı yazıyor. Erken doğum riski oluşturduğundan ama doktor yiyebilirsin dedi.
Deletedmom133 Minnaktontis evet normalde yasak iyi değil bebek videosunda bile yemememiz gerektiği söyleniyor ama bir şey olmaz ya ben 5 aylıkken yedim 😍
cavbella Minnaktontis ilk 3 ayimda yedim hem de bir tanesini tek başıma yedim diyebilirim çok şükür bir şey olmadı, bir zararı mı varmış ki🙄
Gnygns Minnaktontis benim tüp bebek.ve ben ilk 2 ay deli gibi ananas yedim.sonra burda gördüm ananas rahim kasılmasına sebep oluyor diye yemeyi bıraktım.geçen gün doktoruma sordum yiyebilirsin günde iki dilim dedi.şeker hastalığı filan yoksa tabi
Sewo Gnygns yaa kesin bilgi mi bu ben ananas cok yedim bu ara kasılmam var bu tesadüf mu dogru mu acaba 🙄
Minnaktontis Gnygns birde erken doğım riski arttırıyormuş . Bende tadımlık yiyeceğim😱 doktor banada yiyebilirsin dedi
Gnygns Satiii ödem söktürücü.özelliğinden dolayı abartmamak lazım diyolar.doktor yok öyle bişey demet demet yemeyeceksin sonuçta abartmadan her şeyi ye dedi ama ben yine de dikkat etmiştim.
Minnaktontis Satiii maydonozu çiğ tüketmek hatta suyunu içmek düşüğe sebep açtığından önerilmiyor. Eski kadınlar fazla çocuklar yaptıktan sonra tekrar gebe kalınca maydanozla düşürüyorlarmış . Ayrıca gebe olmayanlarda kistleri bu şekilde düşürüyormuş. Ama dereotunu bilmiyorum🧐
Zeynepzeze Satiii Hayır canım ödem atıcı yani söktürücü özelliği için ben hiç tüketmedim. Belki birşey olmaz ama ben endişe ettim öyle biliyorum çünkü
Gnygns Sewo ben de hiç yapmadı ama ben de burda okudum herkes kasılmaya neden olur doğumu kolaylaştırır demişti.doğuma yakın çok yiyorlarmış.ben artık 1dilim yiyorum.o da şekerli olduğu için canım istemiyor ama önceleri çoookkk yedim sorun yaşamadım
Minnaktontis Sewo Erken doğum riskini arttırıyormuş ama doktor bişey olmaz dedi bende tadımlık yiyeceğim.
Gamzeemrmrt Ananası cok yeme cnm kasılma ve ishal agızda tahriş yapar canının cektıyse abartılmadan ye ☺️
tugba_kck_1987 Bende haftada bir alıp temizleyip dilimleyip saklama kabina koyup hergün iki dilim yedim halada yiyorum 6 buçuk aylık olduk. Bi zararı olsa banada olurdu diye düşünüyorum çünkü gözünde tütüyodu ananas yedim. Valla bişi olmaz Allahin izniyle sende ye şifa olsun can olsun bebise kan olsun
Minnaktontis tugba_kck_1987 AMİN CANIM RAB’BİM HEPİMİZİN BEBEKLERİNİ SAĞLIKLA KUCAĞA ALMAYI NASİP ETSİN. Bende birazdan yiyeceğim 🙆🏼♀️