vanilya_kokusu_ Merve_3300 ikinci sezeryan olan taniduklarim ilkinden daha kolay geçtiğini söylüyor bende marta ikinciyi olacam bakalım nasıl geçecek
Hizliveofkeli Benim de ilki çok rahattı ama bunda herkes aşırı gözümü korkutuyor. İnşallah ilki gibi geçer gider.
ceyda0920_ Drkkk bugün çıktı sonuçlar senin kontrol altına alıcaz riskli olabilir dedi karnın büyürse dikişler açılabilir dedi biraz korktum açıkcası