Drusnm2 staRmama ayyy çok teşekkür ederiiim inşallah insallah ❤️❤️❤️😍. Ama başka doktorla da konuş 12 ay arayla yapan bile var . Ben bu zamana kadar 10 doktora gittim 😄
Drusnm2 Havin49_ ya sonrası çok ağrılı oluyor mu alttan dikişin . İdrar falan değince. Bi de dikerlerken hissediyor musunuz ? Hiç yaşamadım da o yüzden bu kadar detay soruyorum cevaplamak istemezseniz sorun değil ❤️
Havin49_ Drusnm2 cevaplamak isterim ama korkutmak istemem idrar yaparken hiç problemim olmadı ama dikişim çok olduğu için oturmadım 40 gün be çok kaşıntım oldu dikişlerim geç düştü
Havin49_ Drusnm2 arada hissediyor insan ama acısını değil sadece bazen ip çekerken hissediyorsun uyuşturdukkarı için acı pek hissetmiyor insan
sadecoffe Drusnm2 benim kızım 2 hafta öndeydi 38 e girdiğim gün sezeryana aldı doktorum 40 beklenmez 2 hafta önde dedi
sadecoffe Drusnm2 sıkıntı değil ama ya 38 de doğurmak yani herşeyi çok şükür tamamlanmış oluyor zaten