Kızlar ben 32 haftalığım ama ultrasonda ölçümler 35 gösteriyor . Şeker falan yok iri bebek dediler . Önden giden bebek erken mi doğar yoksa benim normal gebelik haftamda mı dogar . Bi de 26. Haftadan beri doğum pozisyonunda duruyor . Çok ağrım var alt tarafta