Ecrineylul ben bat 3 gün kala öğrendim gebeliğimi adetim geçmemişti yani erken öğrenenler dedim zaten 112 betayla öğrendiğim için çok yeniydi gebeliğim normal zamanda adetimi de çok ağrılı ve sancılı çektiğim için zaten ben iki gün ya da 3 gün önceden adet olacağımı kasıklarımdaki ağrılardan anlıyordum gene aynı o ay adet olacakmışım gibi semptomlarım vardı hiçbir değişiklik yoktu bende bildiğiniz vücudum normal aylık rutinine devam ediyormuş gibiydi 6 gün zaten çok erken bir süre dediğim gibi yukarıda ben 5 gün kala test yaptım negatifti 4 gün kala test yaptım o kadar silikti ki çok zor gördüm 3 gün sabah uyandığımda ilk idrarla test yaptım o daha koyuydu ve Sabah erken kalkıp yaptığım için sağlık ocağına gidip kan verme şansım vardı kan verme saati geçmemişti ve gidip kan vermiştim aynı gün adetime 3 gün kala ve 112 ile öğrenmiştim bir gün bile o testlerde çıkartmayabiliyorlarsa bile eğer sizin varsa ve 6 gün önceden kendini belli ediyorsa yüksek ihtimalle erken döllenmedir ya da testiniz bozuktur çünkü ben zaten kendimde yaşadım erken döllenme benim bebeğim ona rağmen 5 gün kala çıkmamıştı biraz daha sabrederseniz eğer daha net sonuç alabilirsiniz diye düşünüyorum 6 gün testte pozitif çıkması çok düşük ihtimal şimdi sizinle yaptığım testleri paylaşacağım ne demek istediğimi daha net anlayacaksınız