
Kızlar merhaba burada yeniyim.
Bat 30 Eylül, reglime 7 gün var. Belirti olarak sadece göğüs dolgunluğum var. O da her zaman regl öncesi olduğu gibi onun dışında bir belirtim yok. Erken gebelik testi yaptım 2 seferdir 10 dk içinde çizgi bu şekilde oldu ben görüyor gibiyim ama bana mı öyle geldi bilmiyorum. Bir bakar mısınız lütfen