Bebek kilosunu kimseyle karşılaştırmayın sizede çocuga da yazık herkesin gelişimi kendisine ben 38+3 üm geçen cuma günü doktorum 2800 dedi yani normal doğum için zaten büyük bebek zor olur ayrıca çocuğumda bende çok sağlıklıyız ve gebeliğimde herşeyi de yedim sağlıklı beslendim bu kadar demek ki bizim aktarabildiğimiz. Ayrıca bebişlerin kilosu 2.500 geçince sınırı geçmiş oluyor.4 ve üzeri kiloda olan bebekler anneleri şekeri daha çok tüketen bebekler demişti doktor. Ben meyveyi bile yedikten sonra şekeri tamamen geçmesin diye üstüne yoğurt yiyorum 😅