mutluanne753 Kızlar selam. Bugün kontrolüm vardı. Bebek 2900 çıktı doktor geriden geliyor dedi böyle olan var mı? Kanala da girmemiş napmam lazım. Sizinkilerbu haftada kaç kiloydu ne zaman kanala girdi
geleneksel1annem mutluanne753 benim de bugün kontrolüm vardı. Kıyaslama yapma daha alır kilo. 3200 gr dedi doktor. Benim de yukarda daha karnım ama dr son ana kadar girebilir kanala dedi yani dokuma 3 saat kala da olabilir dedi
demirrleydi_ mutluanne753 ilk gebeliğimde 37 haftalık doğdu kızım 2785 doğdu ama hiç bir zaman doktor kilosu az demedi bana şuan ikinci gebelik daha o haftaya gelmedim ama kilosu az değil yani
Bumah mutluanne753 kilosu az değil bende 36 da benim 2700 dü gayet iyi dedi doktor 37+4 üm daha gitmedim doktora ama haftada 200 gram anca alır
Annekuzusu123 mutluanne753 nasıl benimki 2.850 çıktı 37 haftada gayet iyi dedi kanala indi sanırım zaten çok yakındı şu an 37+5
mutluanne753 demirrleydi_ küveze falan girmedi dimi? İlk gebeliğimde gelişme geriliği vardı 10 gün küvezde kaldı da korkuyorum
demirrleydi_ mutluanne753 girdi maalesef 9 gün kaldı bizimde ama nefes almada sıkıntısı vardı ve benden ona enfeksiyon geçmişti ondan kaldı kilosuyla ilgili kalmadı yani
Cotanakk mutluanne753 ultrason sonucu her zaman doğruyu göstermiyor kızıma 2900 diyorlardı 3550 doğdu
Annekuzusu123 Bumah evet yürümem zorlaştı vajina bölgem bacak aralarım ağrıyor böyle yatınca sanki çıkacak gibi hissediyorum baskı oluyor
Bumah Annekuzusu123 ayy o zaman benimde mi indi ya yürüyemiyorum belimin ağrısından gece gündüz sürekli bel ağrım var
Mehtap_00 Annekuzusu123 ay dur daha 36 haftalığım vajinamda bi anda ağrı oluyo ansızın bacaklarıma vuruyo kanala indi demek mi oluyomuş bu
Annekuzusu123 Bumah adet sancısı gibi ağrılarım oluyor bide yarın kontrol var bakalım ne diyecek inşallah pazartesiyi beklerse
Annekuzusu123 Mehtap_00 belim acaip ağrıyo kopacak gibi oluyor bacaklarıma vuruyor adet sancısı gibi oluyor yarın ne diyecek bilmiyorum inşallah sancı çıkmaz daha yarın 38 oluyorum tam
Gmoli Mehtap_00 henüz değildir benim de öyleydi dedim kesin kanala girmiştir meğer sadece poziyon almış bu ağrının beterini yaşayınca girmiş diyebiliriz😁
ozlem889 mutluanne753 35 de 2300 çıktı 37 de 2700 olur mu muamma doktorum iyi dedi ama bana 2900 de kötü değil gayet iyi kalıyor
Bumah Annekuzusu123 yok benim sancım olmuyo belim sadece cok kötü cuma günü randevum var 37+5 deyim dpktordan sonra yazarmısın banada merak ettim şimdi