esmanur3406 Aranızda doğum kontrol hapı kullanıp bırakan varmı kızlar ? Ben 1,5 senedir kullanıyorum bırakmaya karar verdim muayene de oldum sıkıntın yok dedı ama ne zaman bebek olur ki?