eysafiye Elfidanur Elfidanur Allah sağlıkla kucağınaza almayı nasıp etsın biz 37+2 şuan artık bayagı zorlanıyorum inş en kısa zamanda en kolay şekilde doğar
Ruyasekr2089 mlkunal bende ünide dişünüyorum dilay hanım iyi mi acabaikk doğumum olacak birde 6.aydan itibaren gitsem dilay hanım kabuk ediyor mu?
mlkunal Ruyasekr2089 bilmiyorum ki cnm eder sanırsam ben çağlarda takipliydim o doğumumu yaptırdı çağlar sezeryan a giriyormuş