Umarım sağlıkla kucağına alır herkes bebeğini benim ikinci gebeliğim araları 9yaş ama tamda şuan dediğin gibi eğer eşin alakalı ise kimseye gerek yok benim hastenede yattığım süreçte eşim kaldı ve o an dedim hiç kimseyi doğumda yanımda olmasını istemiyorum diye bide annem mi kayınvalidemi derken geriliyor insan birine dur desen diğeri küsüyor o yüzden gerek yok kaç haftalıksınız suan