Atnc canım bende 34+5 de hastaneye yatmıştır sancım çıktığı için bana da nidicard verdildi serum takıldı sabaha kadar birde ciğer geliştirici vuruldu bebeğim için. Şimdi 36+6 dayım Pazartesi sezeryanim var ilacı düzenli kullan insallah azalır sancıların