Mukadder_44 Nm43 ben mihra koyucam kızımın adını kavuşmak için gün sayıyoruz şuan sana da fikir olsun ☺️
Aysunays Nm43 İki isim genelde kullanılmıyor. Tek Bilge daha güzel. Onun dışında Umay İlay İnci İpek Duru Aylin Ayla Öykü isimleri de güzel. İnci Umay filan çok fazla var tabi Bilge daha nadir
yarenkarakus Nm43 benim ilk kızımın ismi İlay , ikinci bebişimde kızmış onun ismini de Umay koyacağız 😍