nnur20 benimde bugün 14. Günümdü yarın 15 doktorum 14 ila 17 günde kesin adet olursun dedi ama dün boğazlarım şişti çok kötü hastayım test yapmadığım için ilaç da içemiyorum ama test yapıp negatif çıkmasından çok korkuyorum ama bugün olmadım ve adet olacak gibi kasıklarım ağrıyor ümidim kalmadı yine