Btl41 Mehmet bey içeri alıyor hatta eşe ilave kayınvalidesiyle gelip 3 kişi girenler bile oluyor içeride zaten izlenmesi için koltuk var ayrıca sende yattığın yerden ultrasona değil duvarda asılı lcd televizyon var oraya bakıyorsun ikili -üçlü-dörtlü test yaptırdıysanız da yanınızda götürün onları da soruyor ona göre down sendromlu olma olasılığı az - yüksek vs gibi durumlardanda bahsediyor.size randevu saati verildi ise en az 30-45 dak önce gidin benim randevum 10.30 daydı kayıt sırasına yine de girip barkod çıkartıyorlar orada sıram 11.30 a attı arada 2.gelenler ya da acilden yönlendirilenler oluyor o yüzden randevu günü en erken saatte gidin bebek kendini göstremeyince 30 dak - 1 saat sonra yeniden alıyor