Btl41 @Zuleyhagunes bugün detaylı ultrasana ali kahyada girdim Mehmet Özsürmeli yapıyor ikili testimede Mehmet Bey'e girmiştim gerçekten insani olarakta iyi bir doktor benim bebeğim dönmedi heryerini inceleyemedi yemek yiyip 1.30 da yeniden gel dedi tekrardan sıra beklemeden içeri girdim eşim yüzünü görmek ve resim çekmek istedi kilosunu sordu devletteki doktorlara benzemiyor herşeye cevap veriyor incelerken konuşuyor zaten anlatıyor bebğin kalbi iyi böbreği elleri tamam gibi muayene sonunda da test sonuçlarını veriyor bebeğin durumunu söylüyor ben çok memnun kaldım
özelde de hilal bayram'a gidiyorum özel kocaeli yeniköy hastanesine ama ali kahyada itibar bey'e gidiyorum
Mehmet Özsürmeliyi tavsiye ediyorum içeride de ilk girişimde 20 dakika 2 girişimde 10 dakika kadar kaldım