Meliss- Akseec yaaa inşallah pozitiftir ve Allahım isteyen herkesnin gönlüne göre verir 🥹😍 ben uygulamadan takip ediyorum zirve olan gün 20 eylüldü doğruysa ve değerlendirdik yani 3 gün geçmiş oluyor sanırım daha çok erken yani 🥲 pek de anlamıyorum açıkçası çünkü bu ay ilk denememizdi bilmiyorum tutar mı tutmaz mı hayırlısı inşallah 🥰
Akseec Meliss- aminnnn canım inşallah ne güzel dua ettin🥰 ahhh daha ilk ayın mı inşallah bekletmeden gelir bebişin sana kuzum hayırlı haberler alın inşallah💘
Akseec 072021 benim ki de yalancı pozitif mi değil mi belli değil ki canım çıktığına bakma gram umudum yok aslında inşallah yine de bu aydan pozitif çıkarız biz test yapıyoruz ama çıkması içinde çok erken biliyoruz. Burda 6 gün önce belli olan arkadaşlar vardı onların çıkmış belki benim de çıkar dedim bmyle çıktı ama var mı yok mu belli değil bence bende negatifim yalancıdır bu pozitif kesin. Üzülme hiç daha çok erken
072021 Ben oğluma hamile kaldığım zaman aynı bu şekilde 6 gün kala yaptım çok çok silik bir çizgiyle öğrenmiştim onun günü kan vermiştim 95 çıkmıştı betam. Bundada 6 gün kala yaptım bence yok yinede adetime kadar bekleyecem insAllah pozitif olur hepimizki
Deletedmom_787 Bat 1-2 ekim, 18 Eylül yumurtlama muhtemelen sabredip 29 eylülde test yapacağım 🥺 yumurtlamadan 1-2 gün sonra sol göğsümde ağrı başladı hala da geçmedi dokundukça acıyor ve 2 gündür acayip şişlik ve gaz sorunım var bilemedim
Akseec Deletedmom_787 inşallah pozitif haberi verirsin bize canım insan dayanamıyo ben yapmıcam dedim yine yaptım mesela 🤭🥲
emine717_ Deletedmom_787 bu gaz sorunu memede hassasiyet bacak kaşık karışık ağrı ama ne olduysa sonra birden tık diye kesildi bende anlamadım neyin nesi bu
Akseec tlmm bende 12. Gün yaparım artık erkenden test yaptım salak gibi dün 8. Gündü bugün daha 9. Gün
Deletedmom_787 Akseec umudunu yitirme daha çooook erken bence bende zor duruyorum test yapmamak için ama beklemek zorundayız net sonuç için 🥺
Akseec Deletedmom_787 evet daha 9. Gündeyim varsa kanda bile yeni yükselir zaten yapsakta faydasız ama duramıyoruz illa yapıyoruz🥲
Deletedmom_787 Akseec benimde 7 gün var regle kendime söz verdim erkenden yapmayacağım diye en erken 29 eylül de yaparım testi 🥺ama allah bilirde ben bir umutsuzluğa kapıldım yine 🥺 belirti falan da yok sadece göğsüm ağrıyor yumurtlama gününden beri sol göğsümde ağrı geçmedi dokundukça acıyor birde aşırı şişkinlik var az öncede karnım ağrımaya başladı regl olcakmışım gibi hafid hafif hareketlilik ve sızlama var 🥺 sende var mı belirti
Bsr41 Akseec bat 2 egim bugun test yaptim dayanamadim negatif :( regl 8 gun kala yapmis oldum 18 i yumurtlama yuksek gunumdu degerlendirdik
Akseec Bsr41 çok erken yapmışsın canım benim de 14-15 pik 16-17 çatlama bekle biraz daha negatif çıkması normal💓