072021 Akseec benimde 30 Eylül bugün erken gebelik testi yaptım çıkmadı umarım vardır adet günüme kadar bidaha yapmayacam bekleyecem
Bsr41 Akseec bat 2 egim bugun test yaptim dayanamadim negatif :( regl 8 gun kala yapmis oldum 18 i yumurtlama yuksek gunumdu degerlendirdik
Minasuu22 Akseec Bat 29 dün 68 ile öğrendim 🫠Rabbim bekleyen herkese nasip etsin en kısa zamanda inşallah 🥰🤍
Akseec tlmm evet aynı inşallah güzel haberi alırız test yaptım ben bugün silik çıktı ama yalancı diye düşünüyorum bu kadar erken belli olmaz herhalde. İlk gebelik mi olacak seninde?
Akseec 072021 prodoctor yaptım canım hatta azönce yine yaptım yine silik çıktı hatalıysa hepsi hatalı ya da ben pozitifim gerçekten anlamadım
Sendenbanakalan Belirti varmı? ne zaman başladı ? Yumurtlamadan sonraki 7.8 günde bazen oluyomuş diye duymuştum
Akseec Meliss- benim 6 gün var dayanamadım yaptım burda bikaç kişide görmüştüm 6 gün önce çıktığını belki çıkar diye yaptım ama çıkandan da emin değilim inanmadım azönce yine yaptım yine çizgi çıktı gölge şeklinde bence sen de 6 gün kala yapmaya başla en erken yumurtlamadan kaç gün geçti?😊
Akseec Sendenbanakalan inşallah olur bekliyorum eğer koyulaşırsa gidip kan vereceğim umarım yalancı pozitif değillerdir 🙏🏻💓
Snowel Benimde bat 29-30 eylül.41 yaşındayım bir kızım var 2.5 yaşında,tutsa da tutmamıştır diyorum çünkü kızım sabahtan akşama üzerimde zıplıyor 😂
Akseec Snowel yaa Allah bağışlasın maşallah🥰 öyle deme Allah korur onu ya olcak olduktan sonra olur bence öyle düşünme inşallah pozitifsindir🙏🏻💓
Meliss- Akseec yaaa inşallah pozitiftir ve Allahım isteyen herkesnin gönlüne göre verir 🥹😍 ben uygulamadan takip ediyorum zirve olan gün 20 eylüldü doğruysa ve değerlendirdik yani 3 gün geçmiş oluyor sanırım daha çok erken yani 🥲 pek de anlamıyorum açıkçası çünkü bu ay ilk denememizdi bilmiyorum tutar mı tutmaz mı hayırlısı inşallah 🥰