Bebegim3444 philips aventi tuttu ama cok yavas geliyor premature oldugu icin yoruluyor bu seferde cekiyor ama mamada azalma olmuyor sanki boşa cekiyormus gibi.we baby kullandim akisi cok cekmeden akiyor buda bogulma tehlikesi yapti hangisini kullanicami bilemedim